Warunkiem koniecznym dla dokonania rezerwacji jest uiszczenie przedpłaty w formie zadatku/przelewu, lub wpłaty przekazem pocztowym, do trzech dni roboczych od daty dokonania rezerwacji, w wysokości umówionej tj. części lub całości wartości pobytu (liczy się data wpływu).
Wpłaty dokonuje się na numer rachunku bankowego:
- SANTANDER 49109024150000000142695316 (Tylko wpłaty w PLN);
- EUR : SANTANDER PPLPP PL 91 1090 1984 0000 0001 2959 1362 (Tylko wpłaty w walucie EURO).
- WPŁATA BLIKIEM NA TELEFON 509668061 (Pieniądze natychmiast na koncie pensjonatu)
- WPŁATY MOŻNA DOKONAĆ POPRZEZ TERMINAL BANKOWY
Rezerwacja będzie nieskuteczna w przypadku braku wpłaty zadatku w określonym powyżej terminie. Wyjątek stanowi sytuacja, gdy pozostają wolne miejsca w czasie krótszym niż 2 dni przed planowanym przyjazdem.
W przypadku rezygnacji z przyjazdu w terminie krótszym niż 7 dni od planowanego przyjazdu, zadatek nie będzie zwrócony, wyjątek stanowi sytuacja gdy dany pokój zostanie zarezerwowany na ten termin przez innych gości i gdy nowa rezerwacja w pełni pokryje wartość wycofanej rezerwacji.
Przy przybyciu, osoba dokonująca rezerwacji ma obowiązek uregulowania 100% wartości rezerwowanego pobytu. Rozliczenie za pobyt następuje w momencie przybycia i zameldowania Gości. Przy wyjeździe Gości, powstaje obowiązek „oddania” pokoju obsłudze w celu sprawdzenia jego stanu. A w przypadku rezerwacji dla pobytów samoobsługowych wymagana jest dodatkowa kaucja w pełni zwrotna po opuszczeniu przez Gości pokoju , sprawdzeniu przez obsługę i stwierdzeniu braku zniszczeń.
W przypadku braku przybycia Gościa, bez anulowania rezerwacji, mamy prawo do egzekwowania zapłaty za cały pobyt od osoby rezerwującej. Prosimy o poważne traktowanie siebie wzajemnie.
POBYTY BEZ UDZIAŁU OBSŁUGI:
Przy rezerwacjach bezobsługowych wymagana jest kaucja oraz wpłata należności z góry za cały pobyt, na konto pensjonatu, opłatę klimatyczną i inne wybrane dodatki (pobyt psa, parking itp.). Goście otrzymują indywidualny szyfr do otwarcia elektronicznego zamka, którym mogą samodzielnie otworzyć drzwi i posługiwać się nim przez cały okres pobytu, swobodnie poruszać się po obiekcie, wchodząc i wychodząc bez ograniczeń. Szyfr do zamka jest aktywny przez cały czas pobytu, od momentu przyjazdu, do momentu upływu godziny kończącej dobę hotelową.
UWAGA! Po przekroczeniu czasu pobytu, zamki przestają działać i nie ma możliwości dalszego pobytu w pensjonacie. Prosimy o nieprzekraczanie godziny wyjazdu gdyż spóźnienie się wiąże się z dodatkową opłatą za dodatkowy pobyt i za wygenerowanie nowego kodu.
Przy rezerwacji bezobsługowej istnieje konieczność podania danych osoby rezerwującej (ciąży na niej odpowiedzialnej za jej pobyt oraz osób jej towarzyszących ) Weryfikacja osoby poprzez przelew bankowy. Na właścicielu konta z którego wykonany jest przelew automatycznie wyraża zgodę na poniesienie odpowiedzialności spokojny przebieg pobytu i ewentualne zniszczenia.
NIE POZOSTAWIAMY PSÓW SAMYCH W POKOJACH, PSY PO PENSJONACIE I NA ZEWNĄTRZ WYCHODZĄ WYŁĄCZNIE NA SMYCZY, WŁAŚCICIEL PRZYJEŻDŻAJĄC Z PSEM GWARANTUJE ŻE PIES MA WAŻNE BADANIA PRZECIW WŚCIEKLIŹNIE. ZA ZNISZCZENIA SPOWODOWANE PRZEZ ZWIERZĘTA ODPOWIADA W CAŁOŚCI WŁAŚCIEL. KOTY W POKOJACH POZOSTAJĄ SAME TYLKO W KONTENERKACH!